Jouw horeca DNA

"Consistency is the DNA of mastery."

Wij zijn ervan overtuigd dat de horeca het DNA van elke stad of gemeente mee bepaalt.
Maar hoe zit het DNA van jouw horecazaak in elkaar?

Je horeca DNA bestaat uit 2 delen: 

  • hetgeen de buitenwereld ziet 
  • hetgeen er zich achter de schermen afspeelt.

De buitenkant gaat vooral over de boodschap die je uitdraagt en waarom men naar jouw zaak komt.
Besteed jij voldoende aandacht aan je sales en marketing?

De binnenkant is de opbouw van je omzet- en kostenstructuur.
Hoe gezond is jouw horeca onderneming in realiteit?

Herken jij tijdig de signalen?

Preventie ís belangrijk. 
Vergelijk het met een bloedafname bij de huisarts ter controle. Een gezondheidsdiagnose van je zaak
kan ook heel wat nieuwe inzichten brengen en verklaringen geven.
Net zoals met je eigen lichaam. Het is niet omdat je het nog niet 'voelt', dat er onderliggend geen problemen zijn.

What’s in it for you

Je ontdekt wie jij echt bent als horecaondernemer.
Je eigen sales en marketing strategie voor je ideale klant.
Je knelpunten in kaart met concrete oplossingen om aan de slag te gaan.

Jouw investering

Bereidheid om elke dag niet alleen “in” maar ook “aan” je horecazaak te werken.

1-op-1 begeleiding vanaf 1.290,- euro

Ik heb interesse in een verkennende koffieklets

+

Contact


Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.